Jonna Lidström.

tjohoo tjohej.

Publicerad 2009-09-10 18:20:33 i Blandat,

underbara fina väder. vad jag är glad att du finns.
solen gör allt så lätt, skönt och härligt!
fast jag har redan vant mig vid att gå runt med tjocka mjukisar och tjocka strumpor här hemma
så blir en liten omställning i värmen. men vad sjutton. värme tackar vi för.
fast hösten är ju rätt välkommen den med.
är faktiskt ganska sugen på höst nu. älskar mysiga, mörka kvällar med mycket ljus och gott te.

fredagen imorgon ser ut att bli lugn. ska rycka in i godisaffären på lördag 10-15.
sen kanske det blir jkpg på lördagkväll. who knows :)? haha

är så sugen på att köpa ett par helt supersnygga höststövlar nu.
och det ska jag göra så fort jag får chansen.
hittade btw en supersnygg tunika från vero moda idag.
lite leoparig, figurnära men ändå inte, tunnt material. blir nog hur snygg som helst
ihop med ett par svarta stövlar och svarta jeans.
jihoo. höstmode är så grymt kul!

yes box. nu ska jag o lillan snart gå och träna oss till tuffa och hårda brudar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela