Jonna Lidström.

thank God it's friday!

Publicerad 2009-09-18 14:11:09 i Blandat,

yes box det är väl alltid underbart med fredagar.
solen skiner och det är helt ljuvligt.
kom hem på lunch och släppte ut katten litegrann.
han blev helt överlycklig av att få springa ut i den sköna luften.
det kan jag tänka mig.. inte så kul att få vara inne hela förmiddagen när man
hellre vill springa ut och jaga fjärilar :)

imorgon är det en stor dag för två personer.
de ska gifta sig och det är mycket förberedelser idag.
jag ska få äran att göra brudfrisyren imorgon. jihoo!

sen kanske det blir en tripp ut till stugan och sen kommer lilla lowa med sina föräldrar.
det blir mysmysigt. och gammelmormor  gammelmorfar ska ge presenter osv :)

underbara helg!

är det förresten någon som gillar att lyssna på "lantz i p4" ??
hon har ju såna sjuka kommentarer och driver om alla olika människor.
nyss skrattade hon ut någon och hånade en person.. i radio!!
tänk om det personen lyssnar då.. det är ju inte så att p4 är dem
som har  minst lyssnare på sina programmen.
usch säger jag bara. byt radiopratare, hon har inget bra att tillföra.

wellwell.
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela