Jonna Lidström.

sweet sunday.

Publicerad 2009-09-20 14:44:04 i Blandat,

åh underbara klarblåa dag :)
man kan ju inte annat än att le.

började förmiddagen med ett bra möte
i min kära hemförsamling.
helena och jag hade hand om projektorn
och det gick så bra så.

efter fikat gick jag hem och sprang en runda
och därefter hade mamma lagat färdigt söndagsmiddagen.
härligt med serverade mål :) hjälpte såklart till litegrann.

nu ska snart jag och marie gå en långrunda
och tjöta på om allt och ingenting. härligt!

det kändes nästan som vår i luften när jag var ute innan.
som att man hade sommaren framför sig.
men sedan såg jag de gulorangea löven som dinglade ner från träden.
då blev man påminnen om den närmande hösten.
och då blev jag jag bara lycklig för jag älskar denna årstiden.
det är nästan så man blir gladare av fina höstdagar än vårdagar.
när mörket faller kan med också tända massa ljus och mysa med en kopp te.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela