Jonna Lidström.

reeegn??

Publicerad 2009-09-03 12:57:27 i Blandat,

man får verkligen höra mycket när man jobbar som frisör.
det blir bla mycket snack om svininfluensa, hösten som närmar sig och hur sommaren har varit.
idag fick jag t.ex höra att det ska komma 30 mm regn nu i eftermiddag.
känns lite jobbigt när jag tittar ut och ser att det börjat dugga,
jag som ska cykla ner till salongen snart igen. blir kanske till att ta  på sig den långa höstjackan med luva.
så man inte blir alltför blöt. kanske blir ännu blötare när jag cyklar hem vid fyra.
men de tär ju skit samma för då ska jag ju inte visa upp mig så mycket mer sen haha..
då gör det inget  om sminket rinner åt alla håll och kanter.


har upptäckt en sak.. när jag "gör stan" här i den lilla orten jag bor.. gissa vart jag går då?
joo.. apoteket och bibblan (biblioteket) HAHA. det är ju typ ett skämt egentligen.
älskar hudvårdsprodukter.. och enda stället det finns på här är ju nästan bara apoteket eller mataffärerna då..
så jag har blivit lite av en storkund på apoteket. det märkte jag idag när jag fick hem en bonuscheck ifrån dem.
nicenice. det "lönar" sig att handla.

lånade för övrigt en grymt bra bok igår också. "min bäste väns dotter".
har hört att den kommer ut på film i höst.. så den ska jag absoluut se!

nej nu ska jag ta hand om disken och sen cykla neråt igen.
puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela