Jonna Lidström.

oh my.

Publicerad 2009-09-04 13:45:26 i Blandat,

yes. så nu har jag börjat läsa historia på fredagar.
ska läsa in historia A tänkte jag nu när jag ändå inte jobbar heltid riktigt.
blir nog tufft att läsa på en termin plus att jag missat lite nu i början.
men vad sjutton. kommer kännas gött när det är över.
sen är det faktiskt rätt kul att plugga lite igen :) man blir inspirerad.

fredag idag med. det är nice. känns dock som att jag farit runt och stressat hela förmiddagen
så hoppas på en skön eftermiddag på jobbet nu.
ska unna mig en lugn kväll sen. blir härligt.

imorgon kl 15.00 ringer kyrkklockorna. jihoo!
och jag ska vara buketthållare :)

ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-09-04 18:59:22

åh, roligt att hålla buketten, det visste jag inte!! =)

hoppas du får en bra helg. och att vi ses snart. saknar dig<3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-04 19:03:46

vad kul med historian..eller ja, bra iaf =) vart läser du den? jag borde ta tag i min matte c nu..suck..men de blir nog bra till slut :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-05 11:49:32

Vad roligt med lite plugg! aleholm eller? KramKram

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-05 18:23:03

Vad roligt (: jo det är bra här, har precis kommit igång med allt så det känns skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela