Jonna Lidström.

Ny vecka nya tag!

Publicerad 2009-09-14 08:40:48 i Blandat,

Vilken skön helg det har varit!
I fredags fick det bli en hemmakväll
sen upp och jobba i godisaffär i lördags.. det var kul för det va så längesen jag jobbade nu :)

efter jobbet åkte jag till jönköping och landade först in en sväng på a6. kollade lite på stövlar till hösten.
men det var skitsvårt att hitta nåt eftersom jag dels inte visste rktigt vad jag letade efter och dels
eftersom det var så mycket folk överallt så man orkade liksom inte gå in för det helt.
wellwell. sen åkte jag till simon och vi chillade en stund innan eve, totte och filip kom över.
då fick det bli lite kebabpizza på stan, sen gick vi och hyrde en film.
(the electric mist, huuu vad dålig haha) men det blev iaf en go kväll med fina vänner.
det var mysigt att vakna upp hos pojken min och vi åt lite frukost och fixade oss
innan han stack till jobbet och jag åkte tillbaka till a6 en sväng :)
köpte ett par skitsnygga skinnconverse, en smal modell som jag inte sett så mycket av.

därefter bjöds det på lunch hemma hos hurtigs :)
helena och jag hade det supermysigt. efter maten gick vi en sväng i den
härliga höstluften och kikade på alla fina hus i området.
när vi landat i lägenheten igen så kollade vi lite på the holiday och åt
världens godaste hemmagjorda cupcakes som frugan gjort själv. smaskens!

förresten så har jag blivit moster nu :D :D
lilla Lowa föddes i lördags kväll kl 20.52, har fått massa mms på henne och en film haha.
men ska nog åka dit och hälsa på lilla sötan imornkväll. blir mys.
då ska det kramas <3

jihoo. för övrigt är jag kär och galen och livet är underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela