Jonna Lidström.

Känner mig vuxen idag.

Publicerad 2009-09-03 08:40:57 i Blandat,

Yes, känns så vuxet att gå upp dag efter dag. göra sig i ordning. äta frukost och dricka kaffe. förbereda matlådan. borsta tänderna och sen dra iväg till jobbet.
det är ju så livet kommer se ut framöver. och jag tror jag gillar att känna mig vuxen :)
är ju trots allt 20 snart.

torsdagar känns skönt att bara jobba till 16.00.
då blir det lite eftermiddag kvar efter jobbet också.
träningen börjar ju iofs vid sju.. men då blir det inte så galet stressigt iväg dit.

helgen närmar sig med stormsteg!!
på lördag är jag bjuden på bröllop. ska bli mysigt att se de vackra tu bli ett.
har då varit bjuden på fyra bröllop (varav varit på tre st)
bröllopstider nu då alltså. det l'är ju inte bli färre bröllop bland alla man känner.

VUXET! jobb och bröllop. det är bara att gilla läget :)

+2 nu har syster gått över 2 dagar. snaaart kommer bebin!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela