Jonna Lidström.

it's not a sunny day.

Publicerad 2009-09-24 08:45:09 i Blandat,

god morgon god morgon.
idag är det grått och regnigt här i småland.
en riktig ruskdag.
ska iväg till jobbet snart och frisera lite :)
men filippa har studiedag idag och mamma är ledig
så de ska iväg till växjö och shoppa lite. fusk!
jag skulle vilja ha nåt skjortaktigt att förgylla garderoben med
nu i höst.. antingen en översize-grej eller en tightare mer feminin skjorta.

stövlar också.. hm. vad ska man satsa på?
i affären verkar det som att man kan ha lite vad man vill i höst.
fast det stora för hösten är verkligen skyhöga stövlar..
då menar jag inte klacken utan benet på stöveln..
helst ska det gå upp över knäet. men vem kan ha det?
då måste man ju va över 1.80 för att det inte ska se dumt ut haha.

wellwell.. får nog dras med mina gamla ett tag till, tills jag hittar de ultimata jonnastövlarna.
det är ju trots allt jag som ska trivas.




ikväll blir det inspirationsvisning för hårmodet i höst. ska bli nice!
bilder kommer :)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela