Jonna Lidström.

huuu ja.

Publicerad 2009-09-17 08:48:25 i Blandat,

nu har förkyldningen satt igång rejält.
jag nyser och snyter mig om vartannat.
hade så ont i halsen idag också när jag vaknade.
det är så tråkigt .. man känner sig inte direkt på topp.
jag som skulle åkt och simmat nu på morgonen :/
gick iaf upp vid halv åtta.. fast jag inte börjar förrän tio.
skönt att ta det lite lugnt.

helgen närmar sig igen. jihoo!
på lördag ska jag göra brudfrisyr. det blir nice :)
sen ska jag nog smita iväg och kolla på bröllopet också.

buuuhu. jag vill inte vara förkyld.v ill inte vill inte.
ps. jag blir lika sjuk som killar när de är förkylda. (?)



förra året hade de "snö" på peter jöbacks julkonsert.
men i år blir det nog också en julkonsert. fast med sanna, sonja, shirley och MÅNS zelmerlöw.
ska boka biljetter till jönköping den 6 december redan idag :)
Jul jul strålande jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela