Jonna Lidström.

Hostelihost.

Publicerad 2009-09-30 14:07:43 i Blandat,

huu ja. sov en orolig natts sömn..
jag hatar att inte kunna andas med näsan på natten.
haha. vilka problem man har. men är man täppt så är man.
är hemma på lunch nu.. ska boka biobiljetter till på söndag :)
ska bli så himla kul att åka till göteborg med simon i helgen.
vi firar ett år av kärlek <3
ska bo på gothia towers hotel. mys!

ska snart till skolan och göra mitt första prov sen gymnasiet.
lite pirrigt är det allt :P men tänk när man gick på  högstadiet.
då var man prov-proffs, med ca 2 prov i veckan..
det är skillnad det.
men det går nog bra :)

senare ikväll ska jag till marie och det blir premiär för grey's anatomy.
det är en höjdpunkt på hösten. onsdagskvällar med nyttigt fika och grey's :)
jihoo!
nu ska jag kolla igenom historian lite. wish me luck!

puss på er.

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2009-09-30 16:43:25

vännen, vi ser fram emot att se förlovningsringar efter helgens tripp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela