Jonna Lidström.

hemmadag.

Publicerad 2009-09-29 12:13:40 i Blandat,

idag är jag ledig.
har pluggat historia, fixat med företagspapper, tvättat löshåret haha, putsat skinnconversen, ändrat om looken på bloggen, lagt in bilder från helgen, SNYTER mig typ hela tiden...

har tyvärr fått tillbaka eller fått en ny förkyldning.
huu. näsan är inte på min sida idag. och jag känner mig allmänt hängig.
menmen. får kanske gå en liten runda i det härliga vädret sen om jag orkar.
måste fortsätta med historian sen också. provet är imorgon
och jag vill försäkra mig om att allt sitter där det ska :) haha sån är jag!

igårkväll på SPA-kvällen var det lyckat!
fast det var nog tur vi hade en test-kväll för det blev lite vimsigt där ett tag
men kunderna älskade hårmassagen och min ena fick jag nästan väcka när jag var klar.
så snart är ni välkomna på att göra en sådan behandling.
kan lägga ut här sen när nästa datum är!

här kommer lite bilder från i lördags!

  

 





(en bild före frukosten med)

snart kommer bilder från modevisningen i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela