Jonna Lidström.

helg kära helg.

Publicerad 2009-09-11 22:18:24 i Blandat,

yes det är ju alltför underbart med fredagar.
man jobbar till sex, sen går man hem och äter världens
godast fredagsmiddag, kanske lite godis och slänger på sig mjukisarna.
det var vad som stod på programmet ikväll.
ska ju jobba imorgon så fick bli en hemmakväll.
har kollat på idol och på kändisdjungeln.
helt galet, jag skulle ALDRIG  ge mig ut ibland ormar, skalbaggar och andra äckliga djur.
tror inte att djungeln är något för mig.. haha. men det är klart, man uppskattar nog
allt man har omkring sig när man väl kommer hem sen. det är lätt att bli hemmablind.

imorgon efter jobbet drar jag till jönköping. blir nice.
träffa pojken och lite vänner, kanske bio eller nåt annat gött!

syster ligger inne nu, bebis PÅ VÄG! 
håller tummarna så att allt går vägen.

sweet dreams folks.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela