Jonna Lidström.

halva veckan.

Publicerad 2009-09-23 10:29:41 i Blandat,

yes onsdag idag och det står jobb och skola på schemat.
ska en sväng till jobbet nu på fm innan jag sen cyklar upp till
skolan för en lektion i historia :)
efter det blir det hem för lite lunch och sen jobb till sju.

ikväll kommer marie hit och vi ska fika och kolla på idol.
helt otroligt vad många bra det är med i årets program.
det är nog mest därför jag inte kan sluta kolla..
ska bli kul att se vilka som går vidare idag :) haha.
pssst! jag har lätt att leva mig in i teveprogram :P

imorgon åker jag och en från salongen på hårmodevisning i växjö.
det är dags för lite inspiration så det kommer bli kul!
man behöver uppdatera sig lite ibland så man inte bara
klipper samma gamla vanliga frisyrer.
bilder kommer nog från det sen!

nu ska jag iväg till jobbet.
ha en bra dag!


Här är en bild på en hösttrendig Olsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela