Jonna Lidström.

Godmorgon!

Publicerad 2009-09-01 10:00:26 i Blandat,

Åh vad roligt att det är så många som läser bloggen! :)
fortsätt med det mina vänner.

Helt galet vad jag har tappat min styrka alltså. körde ett pass igår här hemma.
(stretchade visserligen inte så noga) men har träningsvärk idag haha.
undrar hur det kommer gå ikväll när det blir ett hårt pass jag ska gå på.
men det är bara att komma igång :)

Vilket härligt väder det är idag förresten! och vilken tur att jag är ledig idag då.
nu när det ska bli ca 25 grader idag :) gött att evelina kommer hit och vi ska bara ha det gött.
kanske gå en runda, sola, fika m.m.. mysa och prata massa skit haha.

Idag är datumet som jag officiellt skulle bli moster på. 1 september. Syrran ringde innan
och de hade precis vart hos barnmorskan. hon trodde det var en ganska liten bebis i magen.
Och för övrigt så tror jag att bebisen kommer på söndag den 6 september.
Det är bara en känsla jag har..

Nä nu måste jag bädda sängen och ringa kommunen en snabbis.

ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela