Jonna Lidström.

God morgon!

Publicerad 2009-09-10 09:14:05 i Blandat,

ojaa. idag är en god morgon :)
jag satte klockan på 06.30 och vaknade hyfsat pigg faktiskt.
sen tog jag min bikini, en handduk och en badväska fullproppad med hårprodukter
och åkte till badhuset. där är det morgonsim 06-08.00 varje torsdag.
det var faktiskt en hel del folk, men trappades av efter hand.
så vid halv åtta när jag hade simmat en halvtimme satte jag mig i bubbelpoolen
och njöt av den avkopplande värmen, jag tror jag hade kunnat somna där
för det var bara SÅ skönt.

nu har jag ätit en lyxig frukost med stekt ägg, hemmagjord müsli, hemmagjorda rågfrallor, kaffe m.m
och jag har tom hunni läsa ut min underbara bok "min bäste väns dotter"
den är ett HETT boktips till alla er som vill läsa en gripande, underhållande, berörande bok
och bli sådär uppslukad att kunna sluta läsa. helt underbar!

igår jobbade jag, var en ganska lugn dag på jobbet. lite lugnare vecka faktiskt..
men skönt det ibland med ju :)

nu ska jag gå och ta på mig och fixa mig i ordning för jobbet.
ikväll blir det styrka/konditionspass. jihooo.
träning gör mig lycklig!

ciaooo.
(och nej. jag har inte blivit  moster än..  bebiiiis kom nu då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela