Jonna Lidström.

god morgon!

Publicerad 2009-09-16 10:38:10 i Blandat,

var en mysig kväll igår! lite halvsegt att vakna upp med tjock hals.
hade tänkt gå ut och gå, men drack en varm kopp te istället.
vill inte bli förkyld nu!! vill aldrig bli förkyld hehe.. det suger.
wellwell.
nu har jag hunnit plugga lite historia och ska snart sticka ner till jobbet.
hoppas på lite action där idag. september är alltid en lugnare månad och det är segt.

ikväll ska jag träffa marielus och det blir nice.
kolla lite idol kanske? jag missade det igår..
var det nåt att ha eller?

vilka härliga höstdagar vi har nu hörni. solen skiner ju hela tiden.
luften är underbart klar och man känner höstens intåg.
kanske är därför man blir förkyld nu, för att det är kallare än man är van vid.
igår frös jag hela dagen tycker jag.. huu.
det får bli att pälsa på sig lite mer minsann.

förresten tror jag att det ska bli 20 grader i helgen. aldrig fel!

ha en bra dag vänner.
kramkram / moster jonna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-16 21:14:47

du MÅSTE se reprisen på gårdagens idol-. höll på att trilla av stolen av skratt. plus att några av dom allra bästa var med igår. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela