Jonna Lidström.

FREE

Publicerad 2009-09-22 12:03:30 i Blandat,

lyssnar på gavin degraws senaste album FREE.
riktigt myssköna låtar. mumma!

hade tänkt springa en runda före frukosten idag på min lediga dag..
men icke! vaknade med sprängande huvudvärk igen :/..
plus att det var riktigt tråkväder ute.. grått och regnigt.

så jag tog med mig min frukost och satte mig i soffan framför tv:n,
kollade på ensam mamma söker som jag spelade in i söndags.. sjukt bra!
haha. det är nog det bästa programmet på länge, ärligt!
ni får tycka att jag är en kärlekstönt, men man blir bara så glad av det programmet :)
fast visst.. lite löjligt var det ju när en av mammorna ville köra blind-rumptest på sina killar.
hon ställde upp dem på led och tog på sig en ögonbindel och klämde på deras rumpor
för att se vilken rumpa som tillhörde vem :P pinsamt löjligt! men ändå kul haha.

sen kollade jag på slutet av en film också. efter det kände jag mig faktiskt riktigt pigg
och när jag avslutat min blåbärssmootie med krossade linfrö i
gav jag mig faktiskt ut på en powerwalk i dassvädret.

så nu har jag duschat och ska fixa i ordning mig lite för sen drar jag till växjö till syrran
och ska hålla henne och lowistovis lite sällskap i eftermiddag när aron är borta.
blir mys!

ikväll blir det styrka/konditionspass med lillsyrran. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela