Jonna Lidström.

dagens motto: gör allt medan du hinner.

Publicerad 2009-09-15 11:49:49 i Blandat,

yex box. lediga dagar blir ofta nytto-dagar då man ska hinna sånt man inte hinner annars.
till exempel har jag suttit och svarat på frågor om forntiden och antiken nu på förmiddagen, betalat räkningar på företaget, städat ur min garderob HELT och ska skicka kläder till erikshjälpen. känns som en lättnad.
jag har också inpregnerat mina nya skor och ska snart ge mig ut och springa en runda.
blir ingen träning ikväll eftersom vi ska åka och fika hos storasyster och svåger med barn :)

kanske hinner lite mer historia senare i eftermiddag, men nu ska jag först ut och sen laga wok till mig, lillasyster och mamma. lillan kom hem tidigt för läraren var sjuk och mamma jobbar kväll.
yes box. keep living the good life baby!

älskar att göra allt så tidigt som möjligt så man slipper ha det efter sig sen.
happy happy happy.



En liten bild på mig och älsklingen när vi var på Mia&Olas bröllop.



de vackra tu.



pojken min.



simons andra syster sofia, david och deras nyfödda lilla olivia :)

--------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela