Jonna Lidström.

Bra dag!

Publicerad 2009-09-21 09:39:33 i Blandat,

Vaknade i morse och det var helt svart i mitt rum.
kollade på klockan och det var inte riktigt dags att kliva upp.
så jag sjönk in i sömndvalan igen och var istället helt väck när
klockan väl ringde sen..
hoppade i mina träningskläder och sen gick mamma o jag en runda
före frukosten i den svala luften.

nu har vi ätit frukost och hon tvätta fönster
och jag ska snart ner till jobbet.

glöm inte att titta på svenska hollywoodfruar ikväll på trean kl 21.00
hon anna anka är en riktig ragata och det är väldigt underhållande
att se hur man kan vara så bossy och inte tycka att man är en skit :P

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela