Jonna Lidström.

back on track!

Publicerad 2009-09-08 16:27:45 i Blandat,

yes box. helgen har känts lång och bra!
det var bröllop i lördags och det var jättefint!
synd bara att det regnade nästan hela dagen, men vi hade tur när gästerna kom till festen och
skulle fotas av mig och simon. DÅ sken det upp och var sol ända till brudparet kom och alla fick gratulera dem inomhus. då började det med lite mingelmat nere på och det var trevligt.
därefter var det att sätta sig till bords och äta senare påbörja buffén.
festen gick som smort med roliga tal, spex och annat.
efter efterrätten och tårtan mådde man som man förtjänade, med andra ord fullproppat mätt!
haha och i bilen påväg hem somnade jag fort.

dagen efter åkte vi tillbaka till festlokalen och städade ur allt. tänk vad mycket ståhej för en dag.
men det är det ju såklart värt! de nygifta anlände efter ett tag också till lokalen och hjälpte till.
efteråt åt vi goda rester från dagen D och det öppnades en massa paket.

på kvällen åkte jag med simon till jkpg.
vi handlade lite käk och kollade på film i soffan.
sen däckade man ganska fort och trötta var vi efter en fullspäckad helg.
jag började inte jobba förrän 10 igår så vid nio åkte jag hemåt igen.

har varit ledig idag och fått ta igen sånt jag itne hunnit i helgen.
bla plugga historia som jag redan ligger tre veckor efter med..
har iaf varit ambitiös nog att ha suttit hela dagen och skrivit en massa uppgifter osv. 
skittråkigt med iaf. haha. avnjöt en varm muffins och ett glas mjölk för att pigga upp mig lite.
sen fick det bli broccoliomelett till middag.

ikväll blir det träning kl 19.30. ska bli skönt att röra sig lite. huvudet är helt fullproppat med källkritik nu.
hur orkar ni plugga allihop? haha

wellwell. bilder kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela