Jonna Lidström.

värmande.

Publicerad 2009-10-22 19:02:53 i Blandat,

Yes det blev en rätt så stressig dag idag iaf :)
Marie kom ner och fixade i ordning sig i håret, vi klippte av det!
Men det blev skitsnyggt!
Sen hade jag massa klippningar på löpande band efter det.

Min sista kunds kommentar om sitt hår "Du gjorde verkligen min dag" aww <3
Då blir man glad i hjärtat och det lever man på ett tag :)

Fredag imorgon och det känns helt galet.
Känns inte som om det ska vara fredag imorgon..
veckan har liksom gått helt fort förbi mig.
Men det är såklart underbart med fredagar :)

Ska jobba i godisaffären på lördag med.
Det är så himla mysigt i den här tiden.
Man tänder ljus och sniffar på chai-te. mys!

Ha en bra kväll nu ska jag ner och kika på lilla Lowa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela