Jonna Lidström.

tinar upp.

Publicerad 2009-10-12 09:29:29 i Blandat,

brr vad kallt det var ute idag. tog på  mig mössan, halsduken och vantarna och gav mig ut i blåsten.
nu har jag duschat av mig och dricker kaffe och kikar på nyhetsmorgon.
är fortfarande helt iskall om händerna men kaffet värmer ju kroppen litegrann iaf.
ska till jobbet snart .. kanske får tända lite ljus idag för att få det lite mysigt.

är jag helt sjuk som har julkänsla redan?
jag längtar längtar längtar verkligen till jul :)
och jag längtar till ullared haha. sick!
nää men det är så himla mysigt att spatsera runt där med kundvagnen
och leta efter julklappar, galna människor överallt, hitta lite fynd, fika osv. mmm!
så det får det bli snart!
tror att jag o mamma ska planera in en dag som vi åker iväg. jihoo.
förresten är jag så sjukt sugen på att skaffa egen lägenhet.
man kommer väl till nån slags timing där man är redo liksom. nu är nu en sån tid.
men det får vänta ett tag till.

ha en go dag vänner. tjaa rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela