Jonna Lidström.

testing testing.

Publicerad 2009-10-20 13:03:00 i Blandat,

wow. jag är verkligen inte superbra på att baka. haha.
testade att göra chokladskorpor idag. hade fått för mig att jag gjort det innan.
men det vr inte alls  så lätt som jag mindes det..

här kommer bilder från hur det såg ut.. den första såg oroande ut tycker jag haha.
men tror de blev helt okej faktiskt!



bara kolla vilka tjocka korvar!



men sedan blev de helt okej när jag hade skurit dem i små bitar.
wellwell. jag har inte smakat än :P

nu MÅSTE jag verkligen duscha .. var ungefär en timma på gymet idag.
sen cyklade jag förbi bibblan på hemvägen och lånade historieböcker om kvinnans
roll i samhället. spännande. ska läsa lite på det snart.

ikväll blir det tjejmys med favoriterna! kanske tar med mig några skorpor om de är ätbara haha.
tja då!

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2009-10-20 14:55:25

Åh, chokladskorpor. Det lät gott! Receptet, tack ;)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela