Jonna Lidström.

sweet saturday.

Publicerad 2009-10-10 17:57:48 i Blandat,

gick upp vid åtta för att vara på salongen vid nio.
fixade och trixade i några timmar och klippte pojken min.
sen sa vi hejdå efter att ha setts fredag kväll till lördag fm.
nu kommer vi inte ses på en vecka igen.
känns outhärdligt länge ibland .. menmen. så är det.

har jobbat ett par timmar på karamellhuset i eftermiddag med.
fick sån julkänsla. det var riktigt ruggigt kallt ute.
jag hällde upp chai-te (innehåller julkryddor som kardemumma och kanel)
det var tända ljus överallt och jag lyssnade på celine dion (dock inte julskivan)
men jag fick iallafall sån där pirr-i-magen känsla. längtan.
det var härligt! visst.. jag älskar inte kyla. men allt som har med julen att göra
älskar jag hur mycket som helst.

efter jobbet var familjen redo att gå en runda ..
jag klädde snabbt om till utochgå-kläder. halsduk och vantar inkluderat.
sen gick vi snabbt i en timme. barnvagnen var med såklart!

snart ska vi äta lite kvälls middag. har precis gjort en fräsch sallad som tillbehör.
kvällen kommer jag tillbringa med kusin, mor och moster bla. vi är bjudna dit ikväll.
får väl hålla ett öga öppet för danmark-sverige matchen också.
annars får jag skäll sen för att jag inte kollat på den. bäst att lyda!

långt inlägg det blev.
men ha nu en bra lördagskväll vänner.
jag njuter av min lugna helg. mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela