Jonna Lidström.

stressigt.

Publicerad 2009-10-07 09:29:00 i Blandat,

usch idag har inte varit en bra morgon. telefonen har ringt i ett.
jag hann inte gå ut och gå pga det.. sen ösregnade det ju med så
var väl inte världens bästa gå-väder..
onsdagar är lite jobbiga för jag cykla till skolan på lunchen och har lektion.
det är alltid ett pyssel att få det att gå ihop med mina tider på salongen.
man vill ju hinna hem och äta emellan också. men det ska nog gå bra!

ikväll ska jag träffa marie :) det blir greys anatomy för hela slanten!
när vi gick på gymnasiet träffades hela "tjejgänget" på onsdagar eller tisdagar.
då var vi fem stycken. men alla flyttar sakta men säkert iväg
och är utspridda i örebro, linköping och jönköping.
men marie och jag are still going strong och vi är ju ändå en del av utgångspunkten
kan man säga.. för när vi började träffas var vi bara 3 eller 4 år.
helt otroligt att det hållt i sig så länge :) sann vänskap det!

wellwell. nu ska jag inte bli allt för sentimental.. utan jag ska ta på mig ytterkläderna
och masa mig iväg till jobbet.

tja då.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-07 11:51:18

sötnöt :P ses ikväll! bonden börjar ju idag med! hihih

Postat av: Em

Publicerad 2009-10-07 21:44:52

helena är så snygg i nya hårsvallet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela