Jonna Lidström.

someday only we know.

Publicerad 2009-10-14 10:37:23 i Blandat,

keane - underbar låt!


japp nu har jag varit duktig idag också :)
gick upp innan åtta och stack till gymet en timme
för lite kondition och styrka.
börjar jobba nu vid elva.. man blir verkligen taggad och peppad efter träning.
har träningsvärk i magen från igår med. nice!

idag blir en slängig dag haha.
ska först ner till salongen en sväng.
sen ska jag cykla bort till skolan och gå på lektion
sen hem och käka och sen ner igen :P
ja jag cyklar typ runt i hela stan.. menmen.
motion mina vänner. motion! och luft såklart.

ikväll blir slappis.
är skönt efter en dags stirrande.
igår var jag ju ledig hela dagen.. och framåt sextiden igår
var jag så himla rastlös.. gick en runda, ringde runt, läste lite bok,
kollade tv, kollade datorn.. hm. segt när programmen man verkligen vill se
inte är förrän kl 21.00.. haha. jag var så trött också att jag han blunda en stund i soffan
innan det började. och vissa kvällar vill man inget annat än bara sitta i soffan i flera timmar.
men det beror ju på hur dagen har varit osv.. ikväll lär bli en sån kväll.
då uppskattar man lugnet lite mer :) är ni med mig?

nu ska jag kolla vad som är smutsigt på rummet och slänga det i tvätten.

hej på er!




miss you honey.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela