Jonna Lidström.

SOL i hela hjärtat

Publicerad 2009-10-31 13:33:00 i Blandat,

Vaknade upp med min älskling, rullade upp gardinen och såklart lös solen ute.
Underbart med lite solljus, det blir man piggare av!
Fick en härlig sovmorgon också, det var riktigt skönt.

Igår var det myselimyskväll hemma framför Idol.
Erica åkte ut, ja men hon har ju varit lite ljummen faktiskt.
Det blev lite kaffe och  (annas) pepparkakor, smaskens!

Imorgon får jag lyssna på JULmusik! Sing Halleluja!

Nu har Simon åkt hem igen och det dröjer en vecka
tills vi ses igen, wellwell. Man får njuta av de små stunderna.
Jag har gått en långrunda i det underbara vädret
och sitter just nu och lyssnar på en låt jag totalt kärat
ner mig i. Alla ni som har Spotify sök på R. Kelly och I Believe.
Vrid upp volymen till max och låt det gunga loss, man får nästan rysningar!

Nu ska jag duscha och göra mig ordning för snart ska vi åka till Växjö till min
kära syster, sen ska jag pussa på lilla Lowa också. och Lina ska få presenter.
Det blir nog en kanonkväll på en kanonhelg!

Puss på er.

Kommentarer

Postat av: michaela träffe

Publicerad 2009-11-02 15:09:14

Ååå det är så tråkigt när man inte får ses på en hel vecka.. Jag ska träffa olof ikväll och sen kommer vi inte ses på minst en vecka!! :(( buhuu. men tjat's life, man får ringa istället :)



stor kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela