Jonna Lidström.

Saturday night live.

Publicerad 2009-10-24 15:41:49 i Blandat,

Yes nu är jag hemma från jobbet, får inte gå upp på övervåningen för de har målat trappan vit.
Allt ska vara vittvittvitt här hemma nu. Mamma goes crazy. Men visst är det snyggt!

Testade den nya Marabouchokladen - Vinter - idag med. Den var smaskens!

Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning och packa ihop min väska
för att sedan bege mig till pojkvännens lägenhet i jönköping
som Eve och jag har för oss själva ikväll.
Vi ska nog gå på nån gospelgrej där och sedan får vi se vad som händer.
Imorgon blir till att mysa och slappa, en riktig slappsöndag ska jag ha
med pojken min sen med när han kommer hem från sitt jobb på eftermiddagen.

Hoppas ni har en toppenhelg allihop!
Det handlar om att njuta av livet medans man kan :)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela