Jonna Lidström.

Planeringsfreak?

Publicerad 2009-10-21 09:39:10 i Blandat,

Yes det är jag, Jonna - planeraren nummer ett.
Ibland kan det verkligen bli för mycket av den varan
och när jag har planerat in något som sedan ställs in
blir jag besviken och lite halvt panikslagen.. hur gör jag nu?!
Hur ska det nu bli? Osv..

Men ingen panik på taket. Ta några djupa andetag, sov på saken.
Så kommer man på en massa lösningar dagen efter :)
Kände ungefär så igår om den kommande helgen, men idag
är jag mycket mer positiv och tror att den kommer bli bra även
om den inte blir som jag tänkte från början.

Positiva tankar gör vardagen lättare!

Kom ihåg nu allihop - säg något uppmuntrande till någon du inte känner så väl idag.
Låt oss göra världen lite bättre och vara glada och snälla istället för att alla ska vara så kaxiga
möjligt och snacka skit om alla bakom ryggen. Sånt spyr man ju bara av.
Relaxa och var dig själv och trivs utan att behöva vara någon som du inte är :)

Så blir allt toppen!
Ha nu en bra dag mina vänner.
Nu ska jag klippaklippaklippa min väg till stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela