Jonna Lidström.

Oh happy friday!

Publicerad 2009-10-23 10:39:42 i Blandat,

Yes box. Är riktigt taggad för att gå till jobbet.
Fredagar är alltid roligt och mycket folk och liv överallt.
Det gillar vi!
Kom hem efter en 45 mins kondition på gymet
sen fick jag avlasta mamma Lina från lilla Lowa en stund.
Hon är så himla söt nu, skrattar och allt. Häftigt vad de utvecklas!
Man kan verkligen se föräldrarna i henne. hihi.

Nu ska jag ner till salongen.
Ikväll smiter jag hem till Marie en sväng
och tar det lite lugnt i soffan.
Imorgon blir det jobb 10-15 sen ska jag till jkpg på kvällen!
Eve och jag ska ut på äventyr, jihoo!

Ha det gott nu.
Puss på er.

Kommentarer

Postat av: Natasha Roxy

Publicerad 2009-10-23 10:57:27

hah, vem älskar inte fredagar;D!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-10-23 11:11:37

Ditt namn är inte fel! ;) & ja vem älskar inte fredagar! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela