Jonna Lidström.

njuta av livets goda.

Publicerad 2009-10-11 17:07:48 i Blandat,

man får verkligen ta vara på varje stund och njuta när man är där.
carpe diem! fånga dagen är något alla borde leva efter.
det blir lätt att man strävar efter något mer och mer hela tiden.
man blir nog lyckligare om man gör si eller så..
men tänk inte för mycket så. njut av det du har och lev i nuet.
planera inte hela tiden, gör impulsgrejer och unna dig egentid.

idag har jag haft en riktigt god dag.
sov till halv tio, sen blev det frukost.
efter det var mamma och jag ute och gick
i en timme med lilla lowa sovandes i vagnen.
jag har pluggat klart historian som ska in på onsdag.
det fick bli en god söndagsmiddag och hejdå-fika
med lina & aron innan de for hem för denna gången.
sen har jag bara unnat mig egentid.

* en varm dusch med inpackning
* en skön ansiktspeeling med mango&papaya-doft
* fotbad, tända ljus och en bra bok

en skön eftermiddag.
nu blir det lite mackor eller något sånt.

hoppas ni haft en bra helg! det har jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela