Jonna Lidström.

morning!

Publicerad 2009-10-15 08:29:40 i Blandat,

brr vad kallt det är här hemma.
vi har ju el-värme och elementen värmer inte upp huset
direkt mycket när det blir minusgrader..
men nu brinner det i kaminen för full hals.
så snart blir det nog varmt :) lagom till jag sticker till jobbet haha.
får värma mina iskalla händer med kaffekoppen lite nu.

har sovit riktigt gott inatt men vaknade upp med sån grym träningsvärk.
ja jag tror jag har det i hela kroppen. det är sant. menmen. 
det var som en kund sa "ja det är skönt när det försvinner om några veckor" haha
förhoppningsvis försvinner det genom träning av samma muskler. 

helg på ingång!
vad ska ni hitta på då? :)

 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-15 09:41:50

jag vill träffa dej i helgen :P promenad kanske?

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-15 09:42:04

jag vill träffa dej i helgen :P promenad kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela