Jonna Lidström.

mörkt!

Publicerad 2009-10-16 11:46:37 i Blandat,

det var ju nästan mörkt vid åtta när jag åkte till jobbet.. iaf lite sådär skumt ute.
det är det jobbigaste med hösten att gå upp när det är mörkt.
man tror att man är mycket tröttare än man är då :P
sen när man har duschat känner mig sig hur pigg som helst!
snart är det väl dags att vrida om klockan med.. två veckor eller något.

det är riktigt kallt ute också. känns som att det ska bli snö.. för jag är iskall hela tiden.
hoppas INTE den kommer ikväll. för jag ska till jönköping
och inte så roligt att åka iväg i snöyra på sina slitna sommardäck. nejnej.

hann hem en sväng innan jag ska till skolan på en liten lektion.
efter det blir det hem och käka och sen jobba hela eftermiddagen.
är rätt varmt och mysigt på salongen iaf. det är skönt!

haha. skrattar åt mig själv när jag tänker på mig innan när jag skulle backa ut från parkeringen vid salongen.
det var så himla trångt och massa bilar parkerade tight bakom och när jag skulle backa så fick jag köra såna snabba ryck ni vet.. bak-fram-bak-fram-bak-fram och vrida på ratten hela tiden.
måste sett kul ut.. haha det tog ett tag att komma ut därifrån med den feta V70:n..
ingen stadsbil direkt! smidighet 0%

wellwell. ha det gott så länge.



snö på ingång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela