Jonna Lidström.

morgonmys.

Publicerad 2009-10-01 08:45:35 i Blandat,

mamma tipsade om att lägga en extra kudde under huvudet när man ska sova.
det skulle tydligen hjälpa till att inte bli så täppt i näsan under natten.
och vet ni! det hjälpte :) jag kunde sova hela natten och fortfarande andas genom näsan
haha. underbart. dock har jag lite ont i nacken av att ligga så högt :P
men det är smällar man får ta.
vaknade runt halv åtta och kände mig lite för pigg  för att sova vidare.
börjar inte jobba förrän halv tolv och jobbar lite senare ikväll istället.
nu har jag ätit frukost och sitter här vid datorn i köket med min kopp kaffe och myser.
njuter av en lite slappare dag idag för imorgon blir det full speta.
och jag jobbar ensam på salongen imorn med.. det lär bli fullt ös!

   


sådär ser vårt hotell ut i göteborg!

vi åker tidigt lördag morgon och åker hem söndag kväll.
det kommer bli shopping, restaurangmys, bio och lite annat skoj.
verkar bara som att det kommer bli världens regnigaste helg :/ det är lite surt.
menmen. blir nog bra ändå!

jag gjorde jur provet igår. WOW. har glömt bort hur jobbigt det är att skriva prov.
man har begränsat med tid på sig och vill hinna skriva så mycket som möjligt. man
vet inte om man kommer hinna skriva klart innan tiden går ut så man skriver så att
penna glöder.. och efteråt fort man typ ont i kroppen för man spänt sig under 1,5 timme!
jag var fortfarande stressad när jag kom hem från skolan. bara slängde i mig maten
utan anledning :P tur att man inte gör flera prov i veckan. men alla ni som gör det.
jag beundrar er :)

nu ska jag kolla när de skrapar triss på nyhetsmorgon. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela