Jonna Lidström.

Min nya favorit!

Publicerad 2009-10-26 21:32:25 i Blandat,

Melissa Horn är min nya favorit.
Hon och Sofia Karlsson går varma på mitt spotify.
De har såna härliga röster, Melissa särskilt!
Tack Marie för tipset :)

http://mariekarlberg.blogg.se/ Min härliga vän sedan barnsben!

Jag var så fruktansvärt trött idag i slutet på jobbet..
Det kändes som om jag såg dubbelt när jag skulle slå in
siffrorna på kassan.. hu ja. Sen såg jag fram emot min massagestund vid halv åtta.
Jag unnade mig 50 min massage för att lätta på trycket lite.
Man blir så skönt avslappnad och om inte ännu tröttare efteråt.
Men det är perfekt när man ändå ska hem och duscha av sig och sedan krypa ner.

Jag pratade precis i telefon med älsklingen och han skulle laga mat! :)
Jag blev stolt! hihi. Han har börjat bli så huslig i sin nya lägenhet och allt.
Underbart!

Nu ska jag ringa gonatt till honom och sedan ska jag sova.
Imorgon ska jag först till gymet med Fille och sedan ska vi åka till Växjö¨
och kolla på balklänning till henne :) blir nog himla kul!

Godnatt alla underbaringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela