Jonna Lidström.

ledig tisdag, men ledig nope!

Publicerad 2009-10-06 15:32:15 i Blandat,

vaknade rätt tidigt och gick en härlig (vinter?)promenad i frosten och kylan.
det var faktiskt mysigt och solen kikade fram emellanåt.
efter frukosten gjorde jag mig i ordning och åkte till sjukgymnasten.
ska kika på vad jag kan göra för att stärka upp ryggen.
har fått övningar nu och de ska göras ca 5 dagar i veckan.
känns toppen!

sen har jag varit hemma, städat och donat. dammat och plockat undan.
vart nere på stan och köpt nya höststövlar. kunde inte låta bli!
nu ska jag snart färga mor min och senare blir det träning!

jihoo tjohej. en dag gårt fort!



säsongpremiär för desperate housewifes ikväll 21.00! missa inte :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-06 15:56:10

hetinggeting =) dig, kl 19.30 imorn?

Postat av: Em

Publicerad 2009-10-06 18:26:08

Äntligen går det kommentera igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela