Jonna Lidström.

kärlek.

Publicerad 2009-10-05 20:26:37 i Blandat,

Åh vilken underbar familj jag har. man blir alldeles varm i hjärtat när man kommer hem från jobbet.
det är varmt och skönt för någon har tänt i öppna brasan. mamma har släckt ner till mysbelysning och tänt ljus
överallt. själv sitter hon inne i nya badrummet med tända ljus och fötterna i ett bubblande fotbad.
det kallas egentid det och det är hon verkligen värd :) är skönt att komma hem till harmoni och lugn
efter stressen på salongen. hon hade sparat hemmagjorda hamburgare till mig som jag fick steka till. mums!
sen satte vi oss allihop i soffan och kollade på inspelningen av ensam mamma söker från igår :)
som är hur mysigt program som helst! man kan inte bli annat än glad.

jag är hur lycklig som helst och djupt tacksam för alla i min närhet <3



        


    

   



detta får avsluta dagen!
glöm  inte sista avsnittet av anna anka kl 21.00 på trean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela