Jonna Lidström.

KALLT!

Publicerad 2009-10-28 12:42:30 i Blandat,

Det var segt att gå upp i morse, mörkt och dant!
Men väl uppe gick jag en härlig morgonpromenad i kylan.
Det var så skönt att jag nog hade kunnat gå hur länge som helst :)

Nu är jag hemma på lunch, är superhungrig så ska snart få kåldolmar
Det är inte alla som har smakat det, men mammas kåldolmar är verkligen
mumsiga med potatis, sås, kokta grönsaker och gelé till!
Om ni får chansen att smaka, GÖR DET!

Jag fick ett recept av en kund på äppelpaj idag, det verkade riktigt läckert.
Så det ska jag nog testa snart, man hade pajbotten i fyra portionsskålar
och sedan gjorde man en fyllning med philadelfiaost och rivna äpplen och annat
In i ugnen och sedan servera kallt tror jag! Hon berömde verkligen pajen
så det måste jag testa snart. Det är alltid roligt med nya recept :)

Nä dags för lite middag.
Sen tillbaka till jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela