Jonna Lidström.

hot hot hot.

Publicerad 2009-10-23 22:13:51 i Blandat,

Efter en bra dag på salongen kom jag hem till ett mysigt och värmande hus.
Mamma hade tänt ljus överallt och gjort en riktigt god kvällsmat med stor härlig sallad till.
Systerdotter med föräldrar var hemma och det blev en riktig familjemiddag :)
Efter maten var det dags att bege sig till Marie och Linus, här sitter jag och Marie och fnissar
framför Idol och Cirkus Möller (det var btw, inte så roligt som jag trodde det skulle vara)
Men vi har druckit chai-te, ätit pepparkakor och pratat om den kommande julen.
Vi är lika jultokiga båda två och ser fram emot Nordens största julmarknad i Huseby utanför Växjö den 10 nov.
Nu fattas bara julmusiken, men vi får nöja oss med rocktemat på Idol haha.
Kom till Karamellhuset imorgon och köp lite gott te och choklad:)
Det får man unna sig nu när det är helg!
Snart dags för utröstning, jag tror att Nicklas åker hem ikväll förresten.
Och tack för kommentarer, det är skojskoj!
Hej på er!

Kommentarer

Postat av: Natasha Roxy

Publicerad 2009-10-24 15:37:58

haha, tack :D! njae, inte så värst. Man får ont i fötterna av att stå och dansa i timmar;) jag går bäst i höga klackar/platå. I platta skor snubblar jag hela tiden hahah!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-10-24 15:39:04

Oj, okeeej! :D taack du har inga mer förslag? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela