Jonna Lidström.

hemmamåndagskväll = gött!

Publicerad 2009-10-19 20:31:06 i Blandat,

efter en dag på jobbet kom jag till hem familjen.
mamma hade lagat en riktig stek och värsta middagen.
det var mums! lina & lowa var också hemma, härligt.
så det var riktigt gott med lite mat i magen och mysa med lillan!

sen skulle jag egentligen fått massage ikväll. men massörens son
hade blivit misshandlad i helgen så det var en massa att fixa med.
fy vad hemskt! han och hans kompisar hade bara hängt lite på stan
i lördags och sen hade de mött ett gäng killar som bara börjat puckla på dem.
det är ju helt sjukt. snart kan man inte gå ut på helgerna längre.
så jag tror hon sa nåt om nåt brutet revben och världens blåtira i ansiktet..

tänk om man kommer ett par tjejer eller något.. vad har man då att sätta
till som försvar? huu ja.

imorgon är jag ledig. ska fixa mitt fördjupningsarbete till historian och dra till gymet.
på kvällen ska jag träffa marie och emelie. mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela