Jonna Lidström.

Hemma efter en dag borta :)

Publicerad 2009-10-27 20:31:51 i Blandat,

Eller jag har inte varit borta hela dagen, men en stor del av den.
Dagen började dock med att jag gjorde den berömda hemmagjorda muslin
och åt frukost samtidigt.. sedan när fille hade vaknat cyklade vi till gymet
i ett par timmar, väl hemma fick det bli dusch och lunch!
När mamsen kom hem for vi till Växjö och började i balklänningsaffären.
Filippa var så himla fin i alla klänningar och hon kunde verkligen ha alla färger.
Men till slut hade hon två helt olika klänningar att välja på.. vilken det blir är upp till henne.
Men en var lite mer klassisk och enkel och en var mer färgrik och vågad!
(jag tycker den lite mer sexiga)

I bilen hem och dit läste jag på historian. Är verkligen supermånga sidor vi ska ha prov på.
Man har nästan glömt bort hur jobbigt det är att känna pressen ...

Jag shoppade ingenting idag. förutom en välbehövlig vinterjacka på stadium. Den var lite dyrare och ett bra märke som man kommer kunna ha i flera år. Jag är supernöjd!
Jag har börjat gilla att satsa på kvalité istället för allt småkrafs.. det är ju bättre i längden!

Nu ska jag fixa med lite frisörpapper.
Sov gott sen allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela