Jonna Lidström.

Härliga underbara torsdag.

Publicerad 2009-10-29 10:10:06 i Blandat,

Och jag är fylld av glädje!
Jag fullkomligt älskar att träna, det ger mig sån kick och lycka.
Det är så skönt efteråt och innan med faktiskt :)
Jag sprang 30 min och gick 10 min, sen körde jag lite armar också.

Nu ska jag snart gå och jobba. Idag är min kortaste dag så jag slutar vid fyra.
Sen ska jag hem och laga mat till familjen, mamma & Filippa är i Växjö
och pappa jobbar, så då får Jonna rycka in. Det blir röd quinoa-sallad med kryddig korv!

Igår var gamla goda Marie här och vi kollade lite tv och
spanade in smaskiga julgodis-recept.
Sen bjöd jag på äppelkakan också, väldigt annorlunda, men samtidigt god och fräsch!
Så jag tycker absolut att ni ska testa den, servera med chai-te och vaniljglass till.
Då får man lite mer julkänsla också.


SNART får jag lyssna på julmusik. 1 november smäller det :)

Ha en toppendag och ta hand om varandra!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela