Jonna Lidström.

FREDAG! redan?

Publicerad 2009-10-30 09:53:11 i Blandat,

Ojojoj vad denna veckan har gått fort!
Det är sjukt att det är fredag igen.. jag var ute och gick idag på morgonen
men inte förrän jag kom hem insåg jag att det är fredag :)
Då blir man ju glad i hjärtat. Fredagar är alltid en bra dag!
Ska ner till salongen och jobba, sen blir det myskväll ikväll. Tagga!

Imorgon vill jag verkligen sova uuuut! Hoppas man kan få sig en riktigt härlig lördagssovmorgon.
Senare på eftermiddagen åker familjen till Lina, Aron och Lowa. Det blir nice!
Träffa härliga släkten också såklart.

Lyssnar på Mariah Careys cover av *I wanna know what love is* Den är kanon!

-----

Ha en superduper fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela