Jonna Lidström.

en snabbis.

Publicerad 2009-10-08 08:44:37 i Blandat,

japp får bli ett snabbis inlägg nu innan jag cyklar ner till salongen.
sitter här med tandborsten i munnen och farten i kroppen haha.
vaknade verkligen på helt fel sätt idag.
gick upp vid sex och gick på toa.. sen somn ade jag inte på en gång.
och när klockan ringde vid 7.30 var jag helt väck..
så nu har jag påsar under ögonen och är fortfarande snurrig i huvudet. hm.
haha. så kan det bli.

funderar på om jag ska springa en runda efetr jobbet idag..
istället för att gå på träningen vid sju.
lina, aron och lowa kommer ju så då vill man ju va hemma lite ikväll.

får se lite :)
men nu ska jag jobba 6 timmar. kortaste dagen idag.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela