Jonna Lidström.

en oplanerad dag.

Publicerad 2009-10-13 15:50:17 i Blandat,

det var egentligen tänkt att jag skulle åkt till en vän i värnamo idag.
men hon fick jobba så det blev inget..
men en dag går rätt fort utan att man egentligen planerat in så mycket.

vaknade vid åtta och var så himla kissenödig så jag kunde inte somna om.
det fick bli toaletten på en gång haha.
sen käkade jag frukost med lillasyster som hade sovmorgon idag.
gjorde lite varm choklad till oss två. mys!

va på gymet idag med. och fixade ett månadskort! här ska tränas minsann!
börjar senare imorgon också så blir nog gymet då med. jihoo.
jag har tonat mitt hår litegrann med, uppfräschning var på tiden!
hemmagjord müsli är fixad också och kollade lite på en gammal goding på tv.

jag har fått en favoritdryck tror jag!
alpro soya har en chokladdryck som är sjukligt god.
den innehåller inget fett, ingen laktos och massa b-vitaminer.
har druckit två stycken redan idag haha. tur att man endast får tre st
när man köper dem. jag lovar den smakar ljuvligt. jag har faktiskt börjat
tycka om soya-produkter. soyamjölk är riktigt gott också. try it!
det är bra om man är vegetarian, inget från djur eller så.

nu ska jag ringa pojken min! ha en bra kväll och missa inte desperate housewifes kl 21.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela