Jonna Lidström.

en bonde i vår by..

Publicerad 2009-10-14 20:37:38 i Blandat,

kolla in bonde söker fru på fyran.
stackars roger.. jag dör när det blir såna där
pinsamma situationer. vissa är såå osäkra på sig själva.
usch det är så ledsamt att se.
menmen. de andra är ju roligare att titta på för det flyter på mer
och det är mer pirrigt kärleksfullt osv..

hhuuu. roger stackarn hehe ..

menmen.
har haft en riktigt bra dag på salongen.
det rullade på fort. och kom hem vid sju typ.
sen har jag käkat, tvättat bort sminket, satt på mig mjukisarna
och nu sitter jag i sängen med datorn framför  mig och ena ögat på tvn.
en perfekt softis-kväll!

imorgon ska jag jobba till fyra, sen ska lillsyrran och jag till gymet. jihoo!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-15 08:24:04

går de bra på gymmet gummsi? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela