Jonna Lidström.

Det kommer dagar.

Publicerad 2009-10-18 19:55:09 i Blandat,

Att njuta av livets goda är något man måste göra, fånga dagen och njut medans du kan.
Ta vara på alla små goda stunder och gör dem till dina minnen att leva på.
Något jag kommer minnas denna veckan är min underbara pojkvän som alltid får mig
på gott humör och som gör mig lyckligare än någonsin. Så om det blir en down
tänker jag tillbaka på helgen som var och hur mysigt vi hade det. Positivt tänkande.

Positiva tankar är det bästa man har. Då tar man sig igenom allt.
Men det kommer dagar när allt man vill är att gömma sig under täcket
och gråta tills dagen gryr och bara försvinna från allt. Såna dagar har vi alla.
Men jag har blivit mer och mer en livsnjutare det senaste året.
Det kan ju bero på att jag mår bättre än någonsin nu och kanske för att jag märkt
att livet kan ta slut väldigt fort.. det är en skör tråd som man måste ta vara på.
Och för att jag kan lita på hjälpen där uppifrån. Det är så underbart.


Rom 14:13
Låt oss därför inte längre döma varandra. Besluta er i stället för att inte lägga något hinder i vägen för er broder, så att han snubblar och faller.

Jes 41:10
Frukta inte, ty jag är med dig, se dig inte ängsligt om, ty jag är din Gud, jag styrker dig, jag hjälper dig, jag uppehåller dig med min rättfärdighets högra hand


Njut av livet mina vänner. Gör något för din närmaste ikväll. Säg något uppmuntrande.
Det kanske betyder mer än du tror.


Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-10-20 11:53:17

Vad bra skrivit jonna :)

Hoppas allt är bra med dig!!

Kramkram Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela