Jonna Lidström.

100% MYS!

Publicerad 2009-10-25 14:56:04 i Blandat,

Vilken underbar söndag. Jag har verkligen en riktigt perfekt dag helt klart,
och jag njuter till fullo!

Evelina och jag gick på en gospelkväll här i Jönköping igårkväll
sen stannade vi kvar och fikade och snackade med folk i någon timme,
det var riktigt trevligt!
Efter det åkte vi hem till simmos lägenhet och låg och snackade ett tag innan
vi somnade. Vi kom ju på att vi fick en extra timme att sova idag.
Vi gick upp vid niotiden för hon skulle åka hem till sig och jobba idag,
men det fick bli lite frukost och kaffe innan vi sa hejdå.

När vännen min hade åkt gick jag ut och gick en runda i regnrusket, men det var riktigt uppfriskande.
Fick hänga upp allt när jag kom in sen, så det kunde torka.
Sen var det bara att duscha och göra sig i ordning för att åka till A6center.
Köpte lite smågrejer på Ikea till lägenheten och några ringar till mig.
Var bara mysigt att kika runt i affärerna en liten stund och på Ikea hade de fått in julpyntet
men det var svårt att få in julkänslan faktiskt..

Jag kände mig vuxen när jag sedan åkte till ICA Maxi och handlade lite mat.
Älskar mataffärer och mysa runt och spana in alla goda matvaror.
Fick bli lite köttfärs och grönsaker till tacos med pojken min ikväll.
Längtar tills han kommer hem från jobbet, då blir det en riktig söndagsmyskväll :)
Jag har köpt rosor till honom med, bra flickvän han har va? haha

Nu ska jag bara ligga och slappa i soffan till han kommer hem.
Sen ska jag försöka tvinga honom att spana på Ensam mamma söker ikväll också.
Det är ju näst sista avsnittet.

Imorgon bitti åker jag hem för att sedan börja jobba 09.45 på salongen.
Hej på er mina vänner, njut av kvällen!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-25 20:47:37

Hej jonna! de va ett tag sen, kul att höra från dig. Jobbsökandet går inte särskillt bra, finns inte så mycket att söka och de jag kan söka är det nog väldigt många andra som söker på också, men får hoppas på det bästa. Jobbar lite på min pappas företag ibland, men inte så ofta så blir inte mycket jobb för min del. Hur har du de? Måste säga att du är as snygg på bilderna!! kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela