Jonna Lidström.

vart tog veckan vägen.. va va?

Publicerad 2009-11-12 17:03:28 i Blandat,

torsdag redan alltså? helt tokigt.
men ser fram emot fredagen imorn.
ska färga syster och sedan träffa lowa på kvällen.
det blir lugnt, för 06.30 på lördag ska vi åka från sävsjö - mot malmö.
det är jag och salongen som ska iväg, på kurs. inspiration :)
sedan blir det typ 7-rätters middag på kvällen och en natt på hotell.
skojiloj är ordet!

slutade lite tidigare idag, käkade på jobbet
sedan bar jag av til gymet. där fick det bli 30 min på crosstrainern.
svettigt värre. och sedan körde jag styrka i typ 45 min.
ganska varierat, ben, armar och rygg. skönt!

kvällen blir soft. klippa pappsen litegrann.
kolla lite tv kanske? japp :)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela