Jonna Lidström.

Tänd ett ljus och låt det brinna.

Publicerad 2009-11-29 18:27:07 i Blandat,

Första advent idag och det lider mot jul.
Till frukosten idag ville jag mysa till det lite
och satte på julmusik och tände ljus i morgonmörkret.
Gick rätt tidigt idag, ville en ha lugn start på dagen
innan jag gick på adventsgudstjänst i min kära hemförsamling.

Det var verkligen stämning där, proppfull kyrka, folk i alla möjliga åldrar
från 90 ner till under 1 år, härligt med ställen där alla kan känna sig välkomna!
Det var sång av söta barn från söndagsskolan, barn sprider verkligen glädje!
Det är så underbart att se och man kan inte bli annat än lycklig.
Fikade med goa vänner efter mötet också, alltid lika mysigt.

Har precis börjat känna mig frisk igen från förkyldningen
så har kört lite powerwalk 2 dagar på rad nu.
Men blir gymet imorgon förmiddag, efter en veckas paus.

Kollar one tree hill nu, det är superbra program.
Ha en fortsatt skön söndagskväll och första advent.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela